Ce esti?

Cuvinte alese

25 December 2009

Daily-cacat

"Pamflete si alte arogante", asa zice descrierea site-ului, dailycotcodac.ro.Cum ziceam zilele trecute de trendul asta de campanii cu posturi, adica cu atragere de trafic, ca foame e mare, asa a facut si "echipa" de aici doar ca, cacatii astia pe langa faptul ca, confunda pamfletul si aroganta cu "a prosti" mai adauga si un comentariu gen"mai bine cu voi ai mei decat cu "haiosii" astia", dupa ce unii(printre care si eu) i-am cam deranjat cu comentariul.Pai bine bei onanistilor , sutele alea de comentarii le-a pus "duzina " aia a vostra?!(sau de fapt a ta?!).Mi-au sters postul!!! O saptamana nu ma mai cac din cauza asta, jur! Da' urarea tot ramane " sa ma cac in ciorba voastra , de craciun!"

6 comments:

Anonymous said...

Onanist esti tu mah futu-te-n gura de jegos!Ti-ai facut blog de 2 zile si crezi ca esti miezu pulii.

Tuittar said...

Ioi, ce rapida reactie !!! Nu ti-a priit ciorba aia de cacat , de esti treaz la ora asta de craciun?!

Ditzy said...

Salut! doresti un parteneriat cu Iluzii Optice ?

Id-ul meu de Messenger:ditzyclaudiu sau intra pe pagina asta si lasa-mi un comentariu daca vrei sa facem schimb de linkuri! Numai Bine

Ditzy said...

te-am adaugat si eu pe http://ochiuluman.blogspot.com ! Numai bine!

HawK said...

Contact us aici ma aduce :D

Vad ca ai facut si tu schimb de link cu iluzii optice. Daca vrei, putem face si noi 2 schimb.

http://cacatdefirma.blogspot.com
Nume: E de cacat!

eu te-am adaugat.

Tuittar said...

Adaugat

Post a Comment